Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu”...
Komentarze: 0
Kampania Pracuj.pl „Zarobki bez Tabu” nagrodzona w konkursie Magellan Awards 2014
Kampania Pracuj.pl "Zarobki bez Tabu" otrzymała srebrnego Magellana w kategorii „Kampania promująca produkt lub usługę” oraz została umieszczona na 15. miejscu na liście 25 najlepszych kampanii na świecie w konkursie Magellan Awards 2014. To już kolejne wyróżnienie dla tej kampanii serwisu Pracuj.pl, realizowanej przez agencje On Board i Think Kong.
Kampania „Zarobki bez Tabu”, prowadzona w okresie marzec – maj 2014 roku, miała na celu wywołanie publicznej dyskusji dotyczącej wysokości płac, przy jednoczesnym zachęceniu Polaków do analizy poziomu swojego wynagrodzenia za pośrednictwem strony zarobki.pracuj.pl. Obejmowała działania media relations, komunikację w mediach społecznościowych w tym współpracę z blogerami, konkurs dla użytkowników oraz działania ambientowe na ulicach największych polskich miast. Za koordynację kampanii odpowiedzialny był zespół Pracuj.pl w składzie: Elżbieta Flasińska, Justyna Manikowska, Anna Częścik, Agnieszka Dobosz.
W ramach kampanii powstał raport „Polacy mówią o płacy”, zrealizowany we współpracy z ośrodkiem badawczym TNS Polska. Ekspertami udzielającymi merytorycznego wsparcia kampanii zostali socjolog prof. dr hab. Małgorzata Fuszara oraz seksuolog prof. dr hab. med. Zbigniew Lew-Starowicz. Temat zarobków spotkał się z dużym zainteresowaniem mediów, które chętnie publikowały wyniki badania. Kampania cieszyła się dużym zainteresowaniem zarówno mediów jak i internautów, którzy dyskutowali na temat zarobków w social mediach, w tym na blogach.
Serwis zarobki.pracuj.pl udostępnia raport o zarobkach, generowany po wypełnieniu krótkiego formularza. Narzędzie pozwala użytkownikowi na określenie, jak jego zarobki kształtują się na tle innych osób z podobnym doświadczeniem i na podobnym stanowisku. Przekłada się to na zdobycie wiedzy pomocnej chociażby przy negocjowaniu podwyżki czy przygotowywaniu się do rozmowy rekrutacyjnej.
To nie jedyne wyróżnienie, które otrzymała kampania „Zarobki bez Tabu”. Została również nagrodzona w grudniu 2014 roku w najważniejszym konkursie branży PR - otrzymała Złoty Spinacz za najlepszą kampanię w kategorii „Launch nowego produktu lub usługi”.
Magellan Awards to międzynarodowy konkurs, organizowany przez League of American Communications Professionals (LACP), w którym nagradzane są najlepsze kampanie marketingowe z całego świata.
Dodaj komentarz